اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد خاورمیانه جدید/ عربستان سعودی به 5 کشور تجزیه می‌شود/

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

در بخشی از مقاله با اشاره به وضع کنونی عربستان آمده است: ریاض در طولانی مدت شاهد اختلافات و تقسیم‌های داخلی خواهد بود، که می‌توان آن را همزمان با به حکومت رسیدن نسل جدیدی از شاهزادگان مشاهده کرد.

این روزنامه آمریکایی با انتشار نقشه آینده برخی از کشورهای عربی تاکید کرد: کشورهای یمن، عراق، عربستان، لیبی و سوریه در طول چند سال آتی به 14 کشور تجزیه خواهند شد.

در بخشی از مقاله ادعا شده بود که طبق این سناریو کشورهای عراق ، سوریه، یمن و لیبی در آینده با توجه به باورهای دینی و سیاسی به بخش‌هایی با ویژگی‌های مذهبی خاص مذهبی و  یا به نسبت شمال و جنوب تقسیم و تجزیه خواهند شد.

در بخش پیش‌بینی‌های مربوط به عربستان، آمده است که دولت سعودی همزمان با روی کار آمدن شاهزادگان جوان، به 5 دولت تقسیم می‌شود که «الوهابیه» یکی از آنهاست این حکومت سرزمین‌های میانه و برخی از جنوب را در اختیار خواهد گرفت، حکومت دوم بخش غربی کشور است که مکه به‌عنوان مرکز آن تعیین می‌شود، مناطق دیگر نیز به موازات مرزهای مشترک با سایر کشورها تقسیم می‌شوند.
    
طبق اين نقشه عربستان سعودي به پنج کشور عربستان شرقي به پايتختي دمام، عربستان سعودي يا وهابستان به پايتختي رياض، عربستان جنوبي، عربستاني شمالي و عربستان غربي به پايتختي مکه تجزيه شده است. در اين نقشه همچنين کشور جديدي به نام «کردستان» در شمال عراق و سوريه ايجاد شده است

!  در نقشه اي که در اختيار نيويورک تايمز قرار گرفته کشوري با نام «علويستان» در سوريه تشکيل خواهد شد. براي اهل سنت نيز يک کشور به هم پيوسته از عراق و سوريه به نام «سنيستان» در نظر گرفته شده است! «شيعستان» نيز نام کشوري جدا شده از جنوب عراق خواهد بود و «کوهستان هاي دروز» نيز براي دروزي هاي جنوب غربي سوريه در نظر گرفته شده است.

   يمن در نقشه آمريکايي ها به دو کشور «يمن شمالي» و «يمن جنوبي» تجزيه شده و ليبي نيز به سه کشور «طرابلس»، «برقه» و «فضان» تجزيه مي شود.

   طبق نوشته اين روزنامه آمريکايي با تجزيه اين کشورها به کشورهاي کوچک، خاورميانه مدرن! خواهيم داشت که احتمالافقر از آن رخت بسته و داراي اقتصادي مدرن خواهد بود.

يادآور مي شود کشور متحد کره نيز با دسيسه آمريکايي به دو کشور کره شمالي و جنوبي تقسيم شد.
    
نیویورک تایمز در پایان تصریح کرد: .وجود اختلافات فرقه‌ای میان اهل تسنن و شیعیان در کشور عربستان، بحران‌های اقتصادی که در آینده در این کشور ایجاد خواهد شد و همچنین تلاش شاهزادگان جوان برای رسیدن به حکومت، از عوامل بسیار موثر در تجزیه عربستان خواهد بود.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت